Qui som

L'associació

L'associació d'acollida d'infants de Bielorússia de L'Alt Penedès i l'Anoia, amb la inscripció 35899 en el registre d'associacions, és una entitat sense ànim de lucre creada el novembre de 2007.
"Belarús", nom amb el que es coneix l'associació, es troba a Gelida (Barcelona) i té com a únic propòsit l'acollida de nens de Bielorússia (tal com s'especifica en els estatus de l'associació) per part de famílies catalanes amb l'objectiu d'afavorir el sanejament dels nens durant els mesos d'estiu.
L'associació es va crear prenent el relleu de l'Alzinar, una associació ubicada a Masquefa que conjuntament amb l'ajuntament de la localitat realitzava estades temporals dels menors en les diferents localitats de les famílies d'acollida.
D'aquesta manera neix Belarús, per continuar la tasca iniciada l'any 1996 amb el propòsit de sumar més famílies a aquest projecte que considerem no només important, sinó necessari.

Acollida

L'acollida és una experiència tant per als nens i nenes com per les famílies que acullen. És una oportunitat d'aprenentatge i creixement en comú.

Solidaritat

Qualsevol gest de solidaritat des d'una situació de privilegi respecte una altra fa d'aquest un món millor. I el mateix gest ens retorna una experiència única.

Bielorússia

La contaminació de la central nuclear de Txernòbil afecta a dia d'avui el territori d'on provenen els infants. L'acollida ens permet prendre consciència a familiars i nens.

Necessitem més acollidors

Com més famílies siguem, més vida podrem donar a aquest projecte i més nens i nenes es podran veure beneficiats. Si hi estàs interessat i vols saber-ne més, posa't en contacte amb nosaltres.
Vull ser acollidor

Ens Ajuden

Gràcies a ells podem fer aquesta experiència realitat.